۱ پاسخ

مطمئنی سرما خورده؟؟ببرش دکتر منم بچم فکر میکردم سرماخورده عطسه وسرفه میزد بینیش هم گرفته ببود خس خس میکرد سینش بردم دکتر گفت رفلاکسه برای بینی اسپری سدیم بگیر بزن بعد با فینگیر خالیش کن

سوال های مرتبط