۸ پاسخ

منمممممم🫠

منم دکترواسه 28نامه داده چراروزانمیگزره

واییی منم دارم روانی میشم از طرفی طبیعیم همش منتظرم

واییی منم همینطور ۱۰روز دیگه ،خدااااا

عزیزم مگه هفته ۳۸ نیست زایمانت؟

انشالله که ب خیر و خوشی تموم شه

الهی ک بسلامتی تموم شه

منم همینطور 😆

سوال های مرتبط

مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی