۴ پاسخ

من کتوتیفن میدم خوب میشه

قطره سدیم کلراید بریز توی بینیش

سلام خانوما من هم سیتریزین هم کتوتیفن میدم ب پسرم ۲هفته بیشتره آبریزش داره هنوز خوب نشده🤦‍♀️🤦‍♀️😪

پلارژین هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هلین کوچولو♥️👶 مامان هلین کوچولو♥️👶 ۱۵ ماهگی