۷ پاسخ

ی چن جا دیگم قیمت کردم،۸۰,۷۰,۱۰۰
همه بالا بودن اکثرا

اون کمدش هم مثل همین باز میشد

من ویترین و کمد و تخت نوجوان رو قیمت کردم،۶۸
نمیدونم خوب داد یا ن

مامان دلانا،شمام اگر چیزی خریدید بگید از کجا و اینا

مامان پسری،هرچی اومدم تو گفتگو باهات حرف بزنم نشد😬
میخاستم بدونم از کجا تخت و کمد و ایناتو گرفتی و چقد شد؟و سیسمونی

منکه هنوز حس نمیکنم
ولی دلدرد میشم و سکت چپم یکم سفت میشه و درد میگیره

منم همینطورم فکرکنم اونم ترسیده

سوال های مرتبط