میگم برای پنکیک اندازه موادشا میگید

۱ پاسخ

یه استکان ارد، یه استکان شیر(هم ساده میتونی استفاده کنی هم طعم دار)، ۳ قاشق غذاخوری روغن، ۳ قاشق غذا خوری شکر(اگه شیر طعم دار استفاده کردی ۲.۵ شکر)، وانیل نصف ق چای خوری، یه تخم مرغ
اول تخم مرغ و شکر و وانیل باهم بزن بعد روغن و شیر در آخر آرد الک شده
بعد تو تابه گرم بریز وقتی حباب زد برگردون
من گردو و شکلات نسوز اضاف میکنم سورنا خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۵ سالگی