من دوقلو دختر دارم اولین علامتم که فهمیدم باردارم درد سینه و نوک سینه
تهوع شبانه استفراغ شدید هرچی میخوردم بالا میوردم.نفخ و یبوست ...هوس مرغ و ماهی و گوشت.لیموترش.ترشیجات.توت فرنگی و ...
وزنم همیشه کم میشه فقط همین هفته ۴۰۰گرم اضاف کردم
شکمم گرده سر پسرم شکمم از بالا خالی بود ولی الان از بالا هم پره.تستم در روز اول پریودی خیلی پرنگ بود .بتا بعد از ۸روز با اینکه دوقلو باردارم ۳۰۰ بود .از هفته ی ۱۱ ی چیزی مثل نبض حس میکردم.دوتاشون جفتشون قدامیه.یکی سمت راست یکی سمت چپ...
عزیزم ببخشید بی ربطه ولی شما بارداری قبلی ک دوقلو داشتید ،سرکلاژم شدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.