سلام نه چه ربطی داره فامیل ما میزد الان دوتاپسر داره
هرروشی خطا داره . قرص ، کاندوم ،آمپول ... بهترین راه عمل مردانه است یا طبیعی مطمعن باشی خطری نداره
ببین اشتباه محضه من زدم کل سیستم بدنم بهم خورده ۳ ماهشو زدم آبان زدم از اون موقع پریود نشدم تا الان صورتم و بدنم پر جوشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.