۳ پاسخ

سلام نه چه ربطی داره فامیل ما میزد الان دوتاپسر داره

هرروشی خطا داره . قرص ، کاندوم ،آمپول ... بهترین راه عمل مردانه است یا طبیعی مطمعن باشی خطری نداره

ببین اشتباه محضه من زدم کل سیستم بدنم بهم خورده ۳ ماهشو زدم آبان زدم از اون موقع پریود نشدم تا الان صورتم و بدنم پر جوشه

سوال های مرتبط

مامان عـبدِٱلـوِهـٱب مامان عـبدِٱلـوِهـٱب هفته نوزدهم بارداری
مامان آیلین🩷ایلیا🩵 مامان آیلین🩷ایلیا🩵 ۲ سالگی
مامان عشقام🌺🌺🌺🌺🌺 مامان عشقام🌺🌺🌺🌺🌺 ۲ سالگی