خانمای ارومیه بیرون نرین خیلی بد زدن بازم

۹ پاسخ

کی زدن ما نشنیدیم

وایی خدایا

خدا کنه زود تموم بشه بخدا کم مونده سکته کنیم این چه زندگی هست آخه

مگ زدن چرا نشنیدیم

وای چیکار کنیم خدایا میگن حمله نظامی هم میشه😭

کجای ارومیه؟

ان شاالله هرچی زودتر جنگ تموم میشه

عه بازم حیف دا از شهر قشنگمون😔

کجا رو زدن ؟

سوال های مرتبط

مامان 💫ابولفضل💫 مامان 💫ابولفضل💫 ۱۱ ماهگی
مامان سونای مامان سونای ۱۱ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری