تبریززززززززو بازم زدن😵😵😵😵

۹ پاسخ

خدا لعنتشون کنه

خدا ترامپ و اسی رو نابود کنه الهی نابود بشن لعنت بهشون

انشاالله که هیچکس اسیبی ندیده عزیزم فعلا شرایط همینه باید تحمل کرد

عزیزم من میخواستم فردا برگردم خونه 🥺 میترسم ولی مجبورم ، شنا کدوم منطقه ای؟ خیلی صدا میاد؟

ترامپ میخواد اتش بس بزنه شبی گفت جنگ ب زودی پایان میابد ایرانی دیگه جای برای زدن نداره خداکنم زود تموم بشه اخه خسته شدیم

ارامشتو حفظ کن گلم

یا خدا حال تون چطور 😰 کس که کار نشد🥺

مواظب خودتون باشین

کجاشو؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان مهیار🧒مانیار👶 مامان مهیار🧒مانیار👶 ۱۱ ماهگی