یاخدا بازم بناب رو زدن😭😭😭

۸ پاسخ

عزیزم کجای بناب رو زدن

اره خیلی بد بود 😭

ای وای خدایا به دادمون برس

چرا دست از سرمون بر نمیدارن😭

مراغه رو هم زدن

ای وای

صداش خونه ما تو مراغه هم اومد

کجاست میدونی؟

سوال های مرتبط

مامان سونای مامان سونای ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی
مامان آوا مامان آوا ۱ سالگی
مامان نفس مامانش 😍🥹 مامان نفس مامانش 😍🥹 ۱۲ ماهگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی