فیبروز ابرو، بوتاکس پیشونی،لایت مو،بن مژه،شیدینگ لب
ژل لب بوتاکس عمل بینی
لایت خوبه اگه بعدش پروتئین یا کراتین کنی بوتاکس پیشونی میزنم سالی یکبار و جدیدا شیدینگ لب زدم خیلی راضی ام کلا طرفدار سادگی ام من ولی شید خیلی خوبه
من فیلر چونه زدم چون واقعا صورتم نیاز داشت
من کار زیبایی انجام ندادم ولی 7 سالی میشه بوتاکس زبر بغل انجام میدم ک عرق نکنم بو هم ندم خیلی راضیمممم
الانم جلو موهام فیس فریم بعدشم کراتین کردم عالیه راضی راضیم
فیلر لب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.