۷ پاسخ

کم کم به مرور هی شدید تر میشع

کم کم ب مرور شدید میشه

برای من کم کم شروع شد و دردش کاملا مثل پریودیام بود و توی کمر و رونام میپیچید

دهانه رحم که باز بشه درد زیر دل و کمر درد و احساس دستشویی رفتن داری برای هر کسی فرق داره این درد ها ... موقع زایمان برای من و دخترم هم دعای خیر کن التماس دعا.

ای وای هنوز دردت نگرفته؟الان بچه درشت تر هم شده کاش زودتر میرفتی معاینه تحریکی میکرد دکتر

زیر دلت تیر می‌کشه فشار میاره ول می‌کنه دوباره میگیره

کم‌کمه به مرور شدید میشن

سوال های مرتبط