شیرخشک مخصوص کودکان رفلاکسی

۴ پاسخ

من ببلاک ar میدم به شدت راضیم. خوب شد کلا. فقط اگر یبوست شد کنارش روزی ۵ قطره بایولاکت بهش بده. قطره رو که تموم کرد دیگه یبوست هم نشد

اپتامیل خیلی خوبه ولی گیر نمیاد

هر شیرخشک ar
ببلاک ar
نان ar

اپتامیل پپتی

سوال های مرتبط

مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی