والا برا من پیش نیومده ببریش دکتر بهتره اما دوستم که دوتا بچه پشت هم داره میگفت قطره پلارژین خوبه برای بچه از ۴۰ روزگی به بعد اگه سرما خورد
اما باز ببریش دکتر دارو بده بهتره
بخور سردم اگه داری عالیه دکتر بچم میگفت بخور سرد خیلی بزار برای بچه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.