۱ پاسخ

والا برا من پیش نیومده ببریش دکتر بهتره اما دوستم که دوتا بچه پشت هم داره میگفت قطره پلارژین خوبه برای بچه از ۴۰ روزگی به بعد اگه سرما خورد
اما باز ببریش دکتر دارو بده بهتره
بخور سردم اگه داری عالیه دکتر بچم میگفت بخور سرد خیلی بزار برای بچه خوبه

سوال های مرتبط