۳ پاسخ

من سر دخترم معاینه کرد گفت اگه خون ابه اومد برو بیمارستان منم بیام برای زایمان

اگه شدید شد برو بیمارستان

معاینه معمولی یا تحریکی

سوال های مرتبط