خانما لنظرتون پای بچه من ورم داره ؟

تصویر
۷ پاسخ

نه فقط بخورش ☺️☺️☺️☺️

نه قورت بده

من فقط اومدم یه چیزی بهت بگم مامان رستا جان و حسنا جان
من خیلی وقته فالو دارمت و دیدم که چقدر حساسی و کوچکترین چیز رو زیر نظر داری منم عین تو بودم ولی یه بار دکتر بهم گفت این بچه خوبه چرا انقدر روش عیب میذاری بیخیال باش بچه اگه مریض باشه خدایی نکرده خیلی تغییراتش محسوس تره
شمام همینطور به نظرم لذت ببر از سن الانش عزیزدلم و ذهن خودتو مشغول چیزای بی اهمیت نکن

نه عزیزم دختر من جوووری پاهاش تپل تر بود ک نگو هنوز دختر شما خوبه
بعد همش فک میکردم نکنه مشکلیه اما تا وقتی راه افتاد همون‌جوری بود بعد کمتر شد

پاومچ پاشم تپله جوجه ماشالا،ادم دوسداره ساندویچ پیچش کنه😅

شاید تپلیه نینی
نسبت به بقیه اجزا بدنش مقایسه کن

مدلشه

سوال های مرتبط