۷ پاسخ

طبیعی خوب می شی گلم بچه خوب خودت خوبی

بخاطر سرم هست ک توی بیمارستان گرفتی

منم خوب شد زود
اگر فشارخونت بالاست خطرداره

برو بهداشت

منم همینجور بودم بعد ی مدت خوب شد

شما سزارین بودین یا طبیعی ؟

منم پام ورم داشت دوروزه ورمش رفته کلا

سوال های مرتبط

مامان دایان👶🏻 مامان دایان👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۳ ماهگی