ولی جدا از شوخی همون گفتن تحت هیچ شرایطی نه تو مجازی نه پشت تلفن نگین کجا رو زدن کجا امن 😶
امن امانه طرفای ما
فعلا خبری نیست ولی گفتن تخلیه کنید مدرسه هاوبسیجو کلانتری ومیخوان بزنن
الان یکی میگه هیچی نگیددد اطلاعات به دشمن ندید🤣🤣
سمنان ارومه
فعلا خوبه باز معلوم نی کی بزنن
آروم
سکوت قبل طوفان😭
اینجا خبری نیست
خوبه خداروشکر
خوبه خبری نیست
فعلا امنه خداروشکر.دلم پیش مردم جاهای دیگست ولی
خيلي بد
فعلا آرومه ولی آتیش زیر خاکستره
خدا را شکر خوبه هیچ صدایی نمیاد
خوبه خداراشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.