من ک میخام دوتا بادکنک بگیرم یه قلب قرمز و یه عدد یک با باد هیلیوم پر شده باشع به پای نینی ببندم 🥹تو اینستا دیدم خیلی قشنگ بود
من یه دونه سیو کردم که اگر بشه فیلم بگیریم
هر ماه با یک کیک کوچک و شمعش مامان و بابا دو تا لپ نی نی رو بوس میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.