دوماهگی راحته نگران نباش من قبل تزریق واکسن بردمش دکتر گفت نیم ساعت قبل واکسنش قطره و شیرشو بدم و پاراکید چون سوسپانسیون هستش هر شش ساعت دو برابر وزنش یا اگه استامینوفن میدی هر چهارساعت دو برابر وزنش
و اینکه گفت اگه درد داشت با حوله گرم ماساژ بدم یا با آب گرم بشورم که من نکردم قنداقش کرد مامانم
اگه پد تب بر تونستی بگیریم که عالیه من دوماهگی لازمم نشد چهارماهگی استفادش کردم
نگزان نباش عزیزم
یکیمیزنه پای راست یکی دای چپ یکیم خوراکیه
امشب ببرش حموم چون تا ۲۴ ساعت حموم نمیتونی ببری
قبل اینکه بری مرکز بهداشت شیر بده بهش سیر باشه
واکسن زذی خودشون بهت مراقبتارومیگن
تا ۲۴ ساعت اول هر یکساعت کمپرس سرد میزاری رو پاش
بعدش کمپرس گرم
تبشمهر دو سه ساعت چک میکنی
قطره پاراکید استامینوفنم خودش جلو درد و تب بچه رو میگیره که روژ اول هر چهار ساعت میدی وروز دوم هر شش ساعت
شب اول روبگذرونی دیگه راحت میشی
شب اول امکانداره بعضی بچه ها تب کنن
ولی میگذره نگران نباش
عزیزم روز اول اول هر چهار ساعت دو برابر وزنش پاراکید بده روز دوم هر شیش ساعت اگه تب نداشت زیاد هست ساعت بده روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم هردوساعت یه بار بزار امروز ببرش حموم تا سه الی چهار روز حموم نبر شب هم مواظبش باش تب نداشته باشه
انقد کمیگن نگران کننده نیست
من خودم موقع واکسن گریه کردم
بعدش وقتی پاش تکون میداد خیلی گریه میکرد
سعی کن نگه داری و ببندی پاهاشو
قطره هم حتما بده هر چهار ساعت
من شبشم تا صبح بالای سرش بیدار موندم
ولی اصلا نترس چیز خاصی نیس
نگران نباش قطره پاراکید ۲ برابر وزنش هر ۴ ساعت بدی
هیچ نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.