۵ پاسخ

شبیه دخترمه

اصلأ نگران نباشید فقط قطره استامینوفن سر ساعت بده... قطره آد یا قطره کولیک اون دو روز نده فقط استامینوفن بده.من کمپرس هم نذاشتم فقط سر ساعت قطره استامینوفن دادم تب هم نکرد.

لباس بهش کم بپوشون و دوبرابر وزنش قطره پاراکید بده روز اول هر ۴ ساعت و روز دوم هر ۶ ساعت متاسفانه واکسن سختیه من پسرم خیلی ناآرومی کرد

منم خیلی استرس داشتم ولی پسرم اصلا تب نکرد
فقط یکم نق میزد

ای خدا چشاشو😍😍هیچی استرس نداشته باش قبل واکسن شیرش بده سیر باشه پوشکشم عوض کن موقع زدنش خودت بغلش کن ک اروم تر باشه
بعد واکسن هر۴ ساعت استامینوفن بده حتی اگه تب نکرد یه حوله بذار توی فریزر ک خنک بشه بذار روی پاش
شب هم اگه میتونی یه نفر پیشت باشه ک نوبتی حواستون بهش باشه تب نکنه

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی