۱۸ پاسخ

اینجا هم بو نینی گرف🥺

دوستان شما تو چندمین هفته ساک تون میبندین

بچها نخندین چرا میشورین

عزیزم با چه شوینده ای شستی

منی ک هنوز عزممو جزم نکردم لباسای نینی رو بشورم😂🥲

مبارکه عزیزم 💕💕💕💕
کاش منم اینسری برم لباس دخملونه بخرم🥺🥺

😍😍 ای خداااا مبارکش باشه عزیزم

به سلامتی بیاد ایشالا❤️🥰🥰

بسلامتی 💖

از وقتی ک شستم و ساک بستم روزا مورچه وار میگذره😫

چه حس قشنگیه تبریک میگم
کلا لباس نوزادی گرفتن حس خوبی داره درسته من هنوز نگرفتم اما عکسشو میبینم دلم می‌ره😍😅

الهی 🥺🥺❤❤

اِجوون🌱

انشالله بسلامتی بدنیا بیاد عزیزم

خیلی حس خوبیه🥰🥰

مبارکه ب دل خوش استفاده کنه

خدایااااااااا بسلامتیی بیاددددد🥲❤️

مبارک عزیزم 😚

سوال های مرتبط

مامان دریا و ابرا مامان دریا و ابرا ۱ ماهگی
مامان آیسو مامان آیسو ۷ ماهگی