بچه های شمام با صدای سشوار میخوابن؟

۱۷ پاسخ

پسر منکه اره

من سشوار که روشن میکنم موهامو خشک کنم یجوری گریه میکنه 🫤😐

اره هنوزم

بچه منم هنوز با صدای سشوار میخوابه 🙁

من برای دوتا بچه هام میذارم
خیلی خوبه چون اگه صدایی هم توی خونه باشه بیدارش نمیکنه
برای پسر اولم تا یکسال گذاشتم بعدش دیگه خوابش بهتر شد و با هرصدایی بیدار نمیشد دیگه نذاشتم
ببینم این یکی پسرم چجوری پیش میره😁

نوزاد بود اره الان ديگه نه

الان با صدای بارون

پسر من با صدای دریا میخوابه، از دوماهگی هر شب راس ۹ میزارمش توی تختش با صدای موج دریا یا رودخونه خودش میخوابه دیگه من کاری ندارم بهش

پسر من اولش با صدا سشوار می‌خوابید الان تا روشن میکنیم فرار میکنه و میترسه🥴

نه خودش میخوابه

تا شش ماهگی الان دیگ فک کنم صد بار لالایی میخونم تا بخوابه گلوم خشک میشه 🤣 اگ وسطاش سرفه کنم کلا خوابش میپرع و دوباره از اول

نه ی اهنگ مخصوص داره اونو میذارم فک کن روزی سه چهار ساعت این بی صاحاب داره میخونه😭

نوزاد بود میخوابید الان از ترس فرار میکن یا سفت منو میگیره😂😂

اره یا لالایی

نه میزنم پشتش خودش میخابه

اره هنوزم متاسفانه باید سشوار روشن باشه

زمانی که نوزاد بود اره

سوال های مرتبط