پسر منکه اره
من سشوار که روشن میکنم موهامو خشک کنم یجوری گریه میکنه 🫤😐
اره هنوزم
بچه منم هنوز با صدای سشوار میخوابه 🙁
من برای دوتا بچه هام میذارم
خیلی خوبه چون اگه صدایی هم توی خونه باشه بیدارش نمیکنه
برای پسر اولم تا یکسال گذاشتم بعدش دیگه خوابش بهتر شد و با هرصدایی بیدار نمیشد دیگه نذاشتم
ببینم این یکی پسرم چجوری پیش میره😁
نوزاد بود اره الان ديگه نه
الان با صدای بارون
پسر من با صدای دریا میخوابه، از دوماهگی هر شب راس ۹ میزارمش توی تختش با صدای موج دریا یا رودخونه خودش میخوابه دیگه من کاری ندارم بهش
پسر من اولش با صدا سشوار میخوابید الان تا روشن میکنیم فرار میکنه و میترسه🥴
نه خودش میخوابه
تا شش ماهگی الان دیگ فک کنم صد بار لالایی میخونم تا بخوابه گلوم خشک میشه 🤣 اگ وسطاش سرفه کنم کلا خوابش میپرع و دوباره از اول
نه ی اهنگ مخصوص داره اونو میذارم فک کن روزی سه چهار ساعت این بی صاحاب داره میخونه😭
نوزاد بود میخوابید الان از ترس فرار میکن یا سفت منو میگیره😂😂
اره یا لالایی
نه میزنم پشتش خودش میخابه
اره هنوزم متاسفانه باید سشوار روشن باشه
زمانی که نوزاد بود اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.