امروز برا نینیم لباس دوختم🥹🎀♥️
بقیشو پایین میزارم

تصویر
۱۹ پاسخ

خوش به حال نینی که مامانی مثل شما داره 😁😍

ای جااانم،چقد نمکن همشون
انشالله ب شادی تنش کنی عزیزم🤲💐
قربون بچه خودم برم ک اگ شلوارش پاره شه مامانش ی درز نمیتونه بدوزه😬🩷

عزیزم میشه اندازه های لباس نوزادی رو بدی یا کلیپ که از روش دوختی من میخوام بدوزم اندازه ندارم

عزیزم 😍چه مامان هنرمندی

وووی چه نااازن😍😍فقط ست پدر دختری😁

اوخی مبارکه 😍

مبارکه گلم قشنگن👏🏻🩷

عزیزم خیلی قشنگ شدن مبارکش باشه😍😍

آی جااان ناناز🥹😍

چقد خوشگل😍
هنرمند

وای تو چقدر هنر مندی😍😍😍

واااای چه ناز کاش منم بلد بودم کلی برا خودم و دختری ست میدوختم🥲🥲

خیلی قشنگن😍

خیلی قشنگن
کجای آق قلایی

افرین خیلی قشنگه😍

خوددددا😍😍خوشبحال دخترت مامان خیاط داره

عزیزم مبارکه🥹🥹🥹🥹

با شلوارش ست🥹🎀

تصویر

پدر دختری ست دوختم🥹🎀

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کارن و برکان❤️ مامان کارن و برکان❤️ ۱ ماهگی