۹ پاسخ

بله همه چی اوکی خدا رو شکر و بچه هم دختر .🤩

همه ریسک ها پایین هست و خوبه بچه هم فک کنم دختره

همه موارد خوبه عزیزم، فقط نتونستم جنسیت بچه‌ات رو ببینم کجا نوشته

بچه دختر هس؟

اینم یه صفحه دیگش

تصویر

شکر خدا خوبه دعا کن واسه نینی منم خوب باشه

ازمایش چی هست برا چی دادی؟

صفحه سوم

تصویر

صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا روزهای ابتدایی تولد