من از یک ماهگی میزارم دخترم رفلاکس داشت
میگن تا یکسالگی اما چرته مگع ما خودمون با بالش بزرگ شدیم چیزیمون شده
والا پسرمو ک از اول میذاشتم الان۵ماه دیگ میشه دوسالش
نیلا هم همینطور
من از چهار ماهگی گذاشتم
من از روز اول گذاشتم
من از یه ماهگی برای پسرم گذاشتم.
الان پسرم یک سالش،مشکلی هم نداره خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.