۱۳ پاسخ

من از دکتر پرسیدم هم از بهداشت
در روز در حد یه وعده نوشیدنی
من گاها یک وعده ۱۲۰ سی سی میدم
بیشتر وقتا هم صبحانه جای نوشیدنی ولرم در حد نصف استکان کنار نون پنیر دادم
بجای شیرخشک اصلا نده چون شیرخشک نزدیک ترین شیر به شیرمادر هست

۱۵۰ سیسی در روز

دکتر پسر من تاکید کرد شیر خشک تا ۱۸ ماهگی باید بدم چون پر از ویتامین و آهن هستش که برای بچه نیازه...
گفت شیر پاستوریزه به عنوان میان وعده بده
ولی اکه میخوای بدی میتونی یه وعده شیر پاستوریزه بدی بقیه وعده ها شیر خشک

زیر یکسال هم میشه داد؟

من بجا شیر خشک میدم
البته گاهی هم شیر خشک
شیر گاو طبیعیه مثل شیر مادر
شیر خشک افزودنی داره و شرکتیه
پسر من باشیر گاو بهتر سیر میشه
دوتاش رو باهم بده

دکتر پسر من گفت سعی کن همون شیرخشک و بریزی تو لیوان بدی بخوره خیلی سالم تر از شی پاستوریزه ست حتی بعد دو سالگی

به عنوان شیرخشک که نه به عنوان میان وعده یا صبح با صبحانش میتونی بدی،،ولی اگه میخوای از شیرخشک بگیریش میتونی اونو جایگزین شیرخشک کنی

نه گلم شیر خشک جای خود شیر پاستوریزه جای خود اون لا به لاها بهش بده

صددرصد شیرخشک بهتره عزیزم

من اینو از یه پزشک پرسیدم گفتن اگر مطمعنین ک بچه از تمام گروه های مواد غذایی کامل مصرف میکنه و تمام ویتامین ها و نمیدونم کلسیم و .... بهش میرسه میتوتین از بعد یک سال شیر پاستوریزه جایگزین شیر خشک کنین، (تا قبل یکسال شیر گاو فقط به صورت پخته شده در غذا مجازه)
ولی اگر بچه بد غذاس میوه و غذا و گوشت هارو نمیخوره و میدونین ب بدنش نمیرسه بهتره که شیر خشک و ادامه بدین.

من دادم ب بچه ها ولی نیوفتاد بهشون نساخت یک هفته اصلا شکمشون کار نکرد و تب کردن بدنشونم دون دون شد اول که میخواین بدین تست کنید یه بار دوبار بدین ببینید چجوریه

به جاش نباید بدی میتونی روزی یه وعده بدی

سوال منم هست لطفاً لایک کن بیبینم

سوال های مرتبط