خانما اوتمیل چطوری درست کنم؟

۳ پاسخ

جو دوسرپرک رو خیس کنید نیم ساعت، داخلش سیب هم بریزید باهم بپزن رو شعله ملایم، بعدش اگه خواستین داخلش یه تیکه موز هم اضافه هم میکس کنید

من جو دو سر پرک رو با آب می‌پزم داخلش سیب یا گلابی یا موز با یکی دوتا خرما و کمی مغز بادوم میکس می‌کنم میدم میخوره

شیر با جو دو سر ده دقیقه بپز بعد موز اضاف کن

سوال های مرتبط

مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان سویل🥹🩷 مامان سویل🥹🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی
مامان آسو مامان آسو ۱ سالگی