۱۰ پاسخ

وزن و رشد پسرم اوکی بود دکتر توی شش ماهگی گفت نیاز به مولتی ویتامین نداره همین آد رو ادامه بده .براش آهن هم تجویز کرد .

برند ویواکیدز تو مولتی ویتامین و آهنش خیلی خوبه

آد معمولا قطع میشه به جاش مولتی ویتامین و آهن داده میشه ، باز باید پزشک خودش براش بنویسه

اد تا دوسالگی و قطره اهن ففول کیدز

من مولتی ویتامین ویواکیدز میدم

بچه من چون وزن و رشدش خداروشکر خوب بود دیگه مولتی ویتامین دکتر نداد همون آد و اهن میدم

اد ۶ماهگی قطع میشه گلم
الان باید مولتی ویتامین بخوره
و اهن

از شش ماهگی مولتی ویتامین بده، آد رو قطع کن چون داخل مولتی آد هست

منکع مولتی ویتامین میدادم از اول
چون اد فقط دوتا ویتامین داره ولی مولتی ویتامین چند تا ویتامین داره و بهتره بعضیا تا شیش ماه اد میدن بعد شیش ماه مولتی با اهن

آد باید تا دوسالگی بدی

سوال های مرتبط

مامان دلوین👩🏻‍🍼 مامان دلوین👩🏻‍🍼 ۱۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی