موقع شیر خوردن بخوابه که آروغ نمیگیرم
چون اصن آروغ نمیزنه خوابه
سلام کسی بوده بچهش قلبش صدا بده دکتر اکو بنویسه
ی بیس دیقه تو بغلت نگهش دار حتی اگع آروغم نزنه
بگیر من وقتی نمبگیرم یا دل درد میشه یا سکسکه مبوفته با بالا میاره
من دخترم این مشکل داشت نصف شیر میخورد آروغشو میگرفتم با مابقی میزاشتم بخوابه خداروشکر دلدرد هم نمیشد
روی سطح شیبدار بزاریدش ، سرش بالا باشه ،پسر من اگر اروغ داشته باشه توی خواب ، صدا میده بلندش میکنم اروغ میزنه سریع و میخوابه دوباره
وقتی سیر باشه مشکلی نداره بیدار هم بسه بعدش میخوابه اینجاست که باید الگوی خواب بچه رو درست کنید
برای من پستونک جواب بود بیدار میشد بعدش پستونک میدادم و میخوابید
حتما اروغش رو بگیر که دردسر اون بیشتره
بگیر وقتبم بیدارشد تکونش بده بازمیخوابه اروغ داشته باشن یا دلدرد یا بالا میارن بهتره من خودم دخترمو بیدارمیکنم اروغشو میزنه بعد میخوابونمش
من که بعضی وقتا خوابه اروغش رو میگیرم بعضی وقتا میذارم خودش بیدارشد میگیرم
من پشتشو میزنم اگه زد ک هیچ اگه نزد ب پهلو میزارم اذیتش نمیکنم
منم همین مشکلو دارم. آروغشم نمیگیرم یکم بعد تو خواب دل درد میشه با گریه بیدار میشه
مشکل منم هس نمیدونم چی کار کنمم😮💨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.