کنتراسمین
درسبیلا میخورم
ال ای دی برا من که خوب بوده
من تری فاربه میخوررم و راضیم
سیبل ومارولین
من ده دقیقه قبل از رابطه اولین قرص جلوگیری رو خوردم به نظرتون احتمال بارداری هست ؟؟
منم همینجا سوالم بپرسم با اجازه شمامامان علیسا
روکین
مارولین
من سیبل میخورم راضیم
استرومارین البته با دکتر مشورت بگیر
آل دی چطوره مگه گلم ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.