عزیزم یه مشکل نکن هزارتا مشکل خوب جیغ نزن بجت اگر ترسید میخوای جیکار کنی دور از جون یه وقت زبونش میره ما تو فامیلمون داشتیم بچش ترسید الان بزرگ شده دیگه زبونش نیمد اصلا نتوتست حرف بزنه
ببخشی که انقدر واضح گفتم خواستم آگاه باشی تو یه مادری باید بخاطر بچت قوی باشی اون یه مادر قوی میخواد نه ترسو
خب جيغ نزن😐😐😐
سنبل طیب،بابونه،گل گاوزبون ،بابونه بگیر باهم هرکدوم چندتا پر بریز دمکن بخور آرامبخش خیلی خوبی هست از صدتا قرص بهتره هم راحت میخوابی هم استرست کمتر میشه
عزیزم خودت هم باید کنترل کنی چون استریت زیاده باعث میشه ناخودآگاه جیغ بزنی هرروز یکمی گلاب بریز داخل آب بخور یکم هم به بچه بده به پیشونیتون بمال ارامبخشه
تمام سعیتو بکن جیغ نزنی اون طفل معصوم پناهش تویی
وای دختر خوب جیغ نزن بچت گناهداره
من ولبان میخورم ولی باید فردا بحرفم یکی دیگه هم بده
منم دقیقا تو این حالتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.