دیار من مامان میگه من خیلی خوشبختم🥲🥹

۹ پاسخ

دختر من گوزم نمیگه😐😐

دختر منم فقط بابا میگه

دختر من تو خونه خیلی حرف میزنه ولی ما متوجه نمیشیم به جز یه سری کلمه هاش

پسر من فقط میگه دایی 😐

پسرمن تازگیا مامان میگه قبلا فقط بااسم صدام میکرد

پسر من قبلا از داداشم یاد گرفته بود میگفت آجو(آبجی)
چند روز ترکش کرده میگه مام ماما

خدااااا😍😍😍😍

پسر منم مامان بابا میگ دوتا رفت بمنم خیلییییی ذوق میکنم پوپه یعنی توپه🥲🥲

خیلی حس خوبیه
پسر منم صبا که بیدار میشه لبش و میچسبونه صورتم میگه ماام😂🥰

سوال های مرتبط