دختر من گوزم نمیگه😐😐
دختر منم فقط بابا میگه
دختر من تو خونه خیلی حرف میزنه ولی ما متوجه نمیشیم به جز یه سری کلمه هاش
پسر من فقط میگه دایی 😐
پسرمن تازگیا مامان میگه قبلا فقط بااسم صدام میکرد
پسر من قبلا از داداشم یاد گرفته بود میگفت آجو(آبجی)
چند روز ترکش کرده میگه مام ماما
خدااااا😍😍😍😍
پسر منم مامان بابا میگ دوتا رفت بمنم خیلییییی ذوق میکنم پوپه یعنی توپه🥲🥲
خیلی حس خوبیه
پسر منم صبا که بیدار میشه لبش و میچسبونه صورتم میگه ماام😂🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.