۴ پاسخ

واکسن چهارماهگی چطوریه؟ قطره.س یا نه مثل دوماهگیه؟ بچه تب میکنه باز؟‌

ببر شبکه بهداشت اصلی
بازه
منم میبرم

یکشنبه بازه

منم می‌خوام ببرم نمی‌دونم باز هستن یا ن

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی