۵ پاسخ

از الان نذار اینجوری رفتار کنه بگو نامادریش نیستم که جلوش درببا حق نداره بی احترامی کنه از خودت دفاع کن ساکت نمون چند بار ک جواب بدی البته با احترام و درست خط قرمزت رو مشخص کن تا دیگه تکرار نکنخ

اگه ابدار هست احتمال داره ابله باشه باز علایم دیگه چک کنید

بدنشو نگا کن اگ باشه ابله هس

ابله مرغونه

هی شوهر انقد روی دخترم حساسه بخدا دیگه خسته شدم

بغل باباش بود میخواستم دهنشو پاک کنم سرشو اون ور کرد خود ب دیوار دردش گرفت هیچی دیگه انقد فوشم داد عصابش خراب شد


بنطرتون حقم بود فوش بخورم شما جای من بودی چی کار میکردی عصابتون خراب می‌شد با نه

سوال های مرتبط