کافیین ببر با خودت و شکلات تلخ
اصلا ترس و استرس نداشته باش از اینکه میگن بار اول باید بلند شی راه بری خیلی ترسناکه هم نترس اونطور ک میگن نیست باخیال راحت برو بسلامت برگردی عزیزم♥️
من توصیه ای ندارم در مورد سزارین چون بچه اولم هس که باردارم ولی برات دعای سلامتی میکنم بااین وضعیت کشورمون ...
ان شاالله بسلامتی و دل خوشی برگردی پیش عزیزان 🙏🏻🥰❤️
هشت ساعت بالش نزار زیر سرت، زیاد حرف نزن، بعد هشت ساعت اول خرما بخور، اب کمپوت زیاد بخور، نسکافه و شکلات تلخ و چای نبات زیاد بخور، موقع زدن امپول کمر اصلا تکون نخور، وقتی شکم باز میکنن ادم نفسش میگیره سرفش میاد،ولی نمیتونه سرفه کنه فقط با دهن باز نفس عمیق بکش، کمپوت انحیر و گلابی حتما بخور یبوست نشی، اگه تونستی پمپ درد بگیر خیلی خوبه،
و اینکه حسابی هم ناز کن برا خودت😂
ببین شیاف بر اما قبل اینکه درد بگیرت بزار من تا میامتو بخش میزارم اصلا نمیزارم درد شروع بشه
حرف نزن سرتو تکون نده بعدا سردرد شدید میشی
انشالا به سلامت و راحتی زایمان کنی عزیزم انشالا شما هیچ دردی نداشته باشید
حتما شیاف دیکلوفناک با خودت ببر من نداشتم خیلی درد کشیدم
بسلامتی زایمان کنی
موقع زایمان منم دعا کن
خوراکی مقوی ببر آناناس خرما ارده
خداقوت عزیزم ان شالله بسلامتی سعی کن اولین بلندشدنت از تخت هرجور شده زود بلند شی راه بری اخ اخ اخ ک خیلی واس من دردناک بود اون راه رفتنه ایشالا واس شما آسون باشه
تا چهار ساعت به هیچ عنوان سرتو تکان نده و بالش زیر سرت نزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.