۱۳ پاسخ

از کرم مو متازون و شیر خشک بیومیل ال اف استفاده کن با قرص یوموگی خوبه میشه زود عزیزم

با این

تصویر

پدی لاکت و او آر اس هم بذه آب بدنش کم نشه

سودوکرم عالیه پسرم سوخت با اسهال لایه ضخیم میزدم یه صبح تا شب خوب شد پوشکشم نکردم تا چند روز

هر بار پوشکشو عوض میکنی حتما با سشوار خشکش کن که اصلا نم نداشته باشه تا جاییم که میتونی پوشکشو باز بزار میدونم سخته پلی خیلی کنم میکنه

این دو تا پماد ک میفرستم با هم قاطی کن براش بزن خیلی زود خوب میشه پسر منم همینجوری بود داغون شده بود باسنش

تصویر

ماه پیش دسرم اینجوری شد کانادولا با ان ان زدم خوب شد ولی ان ان چون کورتون داره رپزی ۲ بار تا ۳ رپز احازه داشتم بزنم دکتر گفت و اینکه اکه زخمش بیش تر بسه نباید بزنی تشدید ترس میکنه ولی آب رو آتیش بود این ۲ تا

عزیزم پودر سنجد بخر با ماست قاطی کن‌بده بخوره خیلی خوبه براش

براش بریز تو دوتا قاشق ماست

اگه سوختگیش شدیده پماد کلوتریمازول یک درصد براش بزن

سلام عزیزم کیدی لاکت بهش بده عالیه

کیدی لاکت بهش بده

حتمل هربار پوشک عوض میکنی با آب گرم بشورش پماد زینک یه لایه ضخیم بمال رو قسمت سوخته

سوال های مرتبط