یعنی واقعا بدترین سال رو گذروندم.. دخترم همش تو هر فصلیش سرما خورد مخصوصا این زمستون کوفتی اینقدر خشک کن خورد که دیگه شیرشو گذاشت کنار
دختر منم یهو تب کرد
یعنی از واکسن یک
پسر منم از وقتی واکسن یک سالگی رو زد الان دومین باره ک مریض شده
دخترمن دوروزتوتب بودالان یکم بهتره
دختر منم از دیشب تب کرده 🙃دارو هم نمیخوره به زووور میدم بهش
دختر من تازه یه روز پیش تبش قطع شد
۵ روز بود تب داشت
عجیب که نیست تو این فصل پر ویروسه ماهم مریض ایم
چرا خیلی برای منم عجیبه
حتی امروز به همسرمم گفتم
پسر من سه شب تمام تب داشت بچم آب شد
واقعا براک عجیبه
حتما بخاطر فصله
دختر من دوهفتس مریضه ابریزش وسرفه روانی شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.