خانما دخترم هشت ماهشه سهمیه شیرش چندتاست؟؟دولتی

۵ پاسخ

۸تا
۲تا کم شده

پس چرا من6تاس میگن😬

۱۰ تا هست من برا دخترم ۱۰ تا میخرم

۸ تا
هر ۶ ماه ۲ تا از سهمیه کم میشه

۸ تا

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی