سهمیه شیرخشک از6ماه ب بعد چندتاست؟

۶ پاسخ

مامان السانا تو رو خدا بیا باهم حرف بزنیم .کارت دارم کجا‌موندی دختر

تو آزمایش گرفتی؟

اره .آزمایش گرفتم نشستم دارم زار زار گریه میکنم

هشت تا ،با کد ملی پدر و مادرم هرکدوم یکی میدن بعضی جاها

8تا.

هشت تا

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی