خانوما سهمیه شیر خشک بعد از ۶ ماه چندتاست ؟

۷ پاسخ

8تاست

از ۶ماهگی ۶تا

تا ۲ سالگی ۱۰ تاس
هرداروخونه ای بهتون‌گفتن‌کمتره بدونین سهمیه تونو برمیدارن واسه خودشون
من پسرم شیرخشکش کم بود با کدملی دختر خواهرم که ۱سال و نیمش بود واسش شیرخشک میگرفتم هرماه ۱۰ تامیگرفتم

۶ تاس

بعضیا میگن ۸ تا بعضی میگن ۶ تا

سوال منم هس

هر ماه ۸ تا

سوال های مرتبط

مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی