بچه ها ۶ ماه به بعد سهمیه شیرخشک چن تا میگیرین؟🥴

۵ پاسخ

۸تا میدن
اگر ۶تا دادن دوباره برو یه داروخانه دیگه بگو۲تادازسهمیم مونده
اون ماه به من ۷تا دادن گفتن سهمیت تموم شده
این ماه رفتم ۸تامو گرفتم البته همرو یکجا نگرفتم نمیدن بیشتر از ۲ تا ۲تا ۲تا هر روز رفتم گرفتم

۸تا میدن من هرماه میگیرم واس پسرم البته دوسه تا هم آزاد میدن

۸ تا فک کنم

منکه ۶تا میدن بهم ولی خب ۶تا خیلی کمه اشتهای بچه زیادتر میشه سهمیه بچه یکی از فامیلامون ک شیرمادر میخوره هم میگیرم

8تا

سوال های مرتبط