مامانا سهمیه شیرخشک۱۳ماهه چندتاست

۶ پاسخ

از 6ماه به بعد هشت تا میدن
از یه سال به بالا 6تا فک کنم

معمولاً بعد یک سال بهتره به جای شیر خشک شیر پاستوریزه بدید....
بهتره با پزشکش مشورت کنید

فکر کنم ۶ تا باشه عزیزم چون من پسرم ۶ ماهشه ۸ تا بودش

یه سال به بعد ۴ تا میشه

فک کنم از ۱۰ تا کمتره دیگ نمیدونم

والا منم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان دو تا قند❤️💋 مامان دو تا قند❤️💋 ۶ ماهگی