چون قلب نوزادا هنوز نمیتونه درست حسابی خون پمپاژ کنه به همه اعضا بدن پس اول به اندام حیاتی خون رو میرسونه دست اخر تا به دست پا برسه طول میکشه یخ میکنه.. اکثر نوزاد پاهاشون یخه این دلیل علمیشه
دست و پاهای نوزاد معمولا از بقیه بدنش سردتره و این دلیل بر سرمای بدنش نیست
دمای اصلی بدنش پشت گردنش و شکمشه
عادیه دختر منم اونجوری میشه جوراب نازک میپوشونم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.