مجرای چشم بسته
اره بابا منم پسرم هنوز اشک نمیاد از دکتر پرسیدم گفت بچه بیشتر گریش بهانه گیریه توقع داری برات اشک بریزه مگر چجور اذیت بشه که اشکش بیاد
بهش گفتم شاید مجرای اشکش بستس گفت نه اگر مجرا بسته باشه چشم دائم اشک میده و چرک میکنه ن اینکه اشک نده
هربار از دکترا میپرسم هر بار هم همین جواب رو میدن بهم
دختر من باز اگه هم گریه اش بگیره صورتش خیس میشه
طبیعی نیست
مجرای اشکش بستس ببر دکتر
دختر منم اشک نداره خیلی ک فشار بیاره گوشه چشمش خیس میشع🫠
من از روز اول اشک داشت
یا بدنش کم آبه
یا مجرای اشکش بسته اس
نه طبیعی نیس .. از یک دو ماهگی شروع میشه اشک
پسر من الان میاد اشکش
قسمت داخلی چشمش رو با انگشت تمیز روزی چندبار ماساژ بده ان شاالله مجرای اشکیش راحت باز میشه بعد چندروز
دختر منکه خیلی وقته میاد
پسر منم اشکش نمیومد..شوهرم میگف الکی گریه میکنه😂😂😂الان ولی فوری چشاش پر میشه گوله گوله میاد اشک
نه فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.