مامانا سکسکه نینی چجوریه؟ چجوری می‌فهمیم سکسکه اس؟؟؟

۷ پاسخ

مدل نبض میزنه عزیزم اوصولا از هفته ۳۰ به بعد واضح تر میشه برای مادر

دقیقا پایین دلت انگار ضربان قلب میزنه

مثل نبض میمونه زیر دل

مثل نبض ده ثانیه ای میزنه زیر شکم برا من اینجوریه

مثل نبض تو یه قسمت شکم حس میشه

مثل نبض می‌کنه

منم متوجه نمیشم‌نمیدونم چطوریه اصلا

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان طاها مامان طاها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری