چرا اینقدر سوال های بی مورد بی ربط میپرسن بعضیا
عزیزم شیر شیره دیگ
خوب و بد نداره ک
فقط این کم چرب هست
بهترین برند فقط رامک
اینا تاریخشون ۲ماهه با کلی افزودنی و نگهدارنده
رامک ۱۲روزس بدون نگهدارنده و خوش طعم ترین شیر
عزیزم اشنای ما تو کاله کار میکنه
میگه چون فروش شیر کم شده
تاریخ گذشته ها رو میارن دوباره تاریخ میزنیم و افزودنی
منم از اونموقع کاله نمیخورم
بهتره عوض کنی
در طول شبانه روز چقد شیر میخوری همینطوری سرد میخوری یاچی؟؟. با چی میخوری
ببخشی انقدر سوال میکنم واس این میگم چون خودم اصلا نمیخورم و ازین ببعد تصمیم دارم بخورم بچه وزن بگیره
ماجان و ماهشام هم خوبه
اره عزیزم من خودمم از همین شیر استفاده میکنم
اره کم چرب استفاده کن من ازاین بطری هاخوشم نمیاد پاکتی فرادمامیخرم خیلی خوبن
چشمه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.