خانما این شیر خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

چرا اینقدر سوال های بی مورد بی ربط میپرسن بعضیا

عزیزم شیر شیره دیگ
خوب و بد نداره ک
فقط این کم چرب هست

بهترین برند فقط رامک
اینا تاریخشون ۲ماهه با کلی افزودنی و نگهدارنده
رامک ۱۲روزس بدون نگهدارنده و خوش طعم ترین شیر

عزیزم اشنای ما تو کاله کار میکنه
میگه چون فروش شیر کم شده
تاریخ گذشته ها رو میارن دوباره تاریخ میزنیم و افزودنی
منم از اونموقع کاله نمیخورم
بهتره عوض کنی

در طول شبانه روز چقد شیر میخوری همینطوری سرد میخوری یاچی؟؟. با چی میخوری
ببخشی انقدر سوال میکنم واس این میگم چون خودم اصلا نمیخورم و ازین ببعد تصمیم دارم بخورم بچه وزن بگیره

ماجان و ماهشام هم خوبه

اره عزیزم من خودمم از همین شیر استفاده میکنم

اره کم چرب استفاده کن من ازاین بطری هاخوشم نمیاد پاکتی فرادمامیخرم خیلی خوبن

چشمه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان عشقهای زندگیم مامان عشقهای زندگیم ۴ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
محدثه محدثه قصد بارداری
مامان پرهام مامان پرهام ۳ ماهگی