خانما دکترم این قرصو نوشته خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

چرا اینجوریه؟
من گرفتم داخل قوطی بود
شما خودت خالی کردی داخل این نایلون؟؟

همون اهنه خوبه

ب منم داده دکتر♥️🌧️

منم همینو دارم میخورم دوز بالاتر اسید فولیکه

من میخورم خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ ماهگی