خانما میشه این قرصو بخورم

تصویر
۴ پاسخ

من اینو میخورم حالم بد میشع

بهتره از دکترتون بپرسین

اهنه

عزیزم از دکترت بپرسی بهتره با طبق شرایط بارداریت دارو بده ممکنه برا جنین مضرر باشه

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد