خانما شما این قرصو میخورین؟

تصویر
۵ پاسخ

اره من میخورم ولی شک دارم دوزشو

اره اینو هرروز با ناهار بخور حتما

اره ویتامین د روزانه هست

اره دوزش رو شک دارم

من خارجی شو میخورم

سوال های مرتبط

مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری